Comunicat de presa

307
comunicat de presa

ANUNȚ FINALIZARE PROIECT
Management performant și administrație modernă pentru cetățenii Municipiului București” Cod SMIS 2014+ 155872/ SIPOCA 1265

Municipiul București, în parteneriat cu Administrația Fondului Imobiliar, a implementat în perioada 14.10.2022 – 29.12.2023, proiectul „Management performant și administrație modernă pentru cetățenii Municipiului București” – Cod SMIS 2014+ 155872/SIPOCA 1265, proiect cofinanțat din Fondul Social European, prin Programul Operațional Capacitate Administrativă 2014-2020, Axa prioritară 2 – Administrație publică și sistem judiciar accesibile şi transparente, Componenta 1, CP 18/2022 – Fundamentarea deciziilor, planificare strategică şi măsuri de simplificare pentru cetățeni la nivelul administrației publice locale din regiunea mai dezvoltată.

Valoarea totală a proiectului a fost de 3.988.974,50 lei, din care valoarea cofinanțării Uniunii Europene a fost de 3.909.195,01 lei.

Obiectivul general al proiectului a constat în consolidarea capacității instituționale a Primăriei Municipiului București și a Administrației Fondului Imobiliar în vederea creșterii performanței administrației locale prin planificare strategică și optimizarea proceselor administrative ale instituției și adoptarea unor măsuri de simplificare a furnizării serviciilor către cetățenii și mediul de afaceri, prin implementarea unor sisteme informatice inovative.

Prin implementarea acestui proiect la nivelul Primăriei Municipiului București și al Administrației Fondului Imobiliar au fost îndeplinite următoarele obiective specifice:

  1. Consolidarea capacității de management a Primăriei Municipiului București, pentru îndeplinirea funcțiilor sale, prin elaborarea Strategiei de dezvoltare a resurselor umane;
  2. Simplificarea procedurilor administrative în cadrul Primăriei Municipiului București, și implementarea unei platforme hardware de scanare, realizarea unei aplicații informatice (pilot) pentru gestionarea resurselor umane și prin servicii de retro-digitalizare;
  3. Simplificarea procedurilor administrative și în relația cu cetățenii în cadrul Administrației Fondului Imobiliar prin implementarea unei platforme integrate pentru AFI care să ofere servicii publice electronice de informare și servicii digitale pentru cetățeni, inclusiv servicii de retro-digitalizare;
  4. Creșterea nivelului de pregătire a personalului astfel:

– prin dezvoltarea cunoștințelor și abilitaților privind Managementul strategic a 30 angajați cu funcții de conducere și de execuție din Primăria Municipiului București;

– prin instruirea privind utilizarea platformei integrate și a serviciilor electronice pentru cetățeni a 60 persoane cu funcții de execuție din Administrația Fondului Imobiliar.

Rezultatele și livrabilele proiectului vor fi prezentate la Conferința de închidere care se va organiza în data de 18 decembrie 2023, la Sala de conferințe Eminescu a Hotelului Forum Continental din București și la care vor participa reprezentanți ai mass-media, ai Primăriei Municipiului București și ai Administrației Fondului Imobiliar.

Date de contact: Mihaela Diaconu, Manager de proiect, e-mail: mihaela.diaconu@pmb.ro, telefon: 021-305.55.00 interior 2046, adresă: Bd. Regina Elisabeta nr. 47, sector 5, cod poștal 050013, http: www.pmb.ro

[PDF]
[PDF]