Industria ospitalității a ajuns la un standard ridicat în privința serviciilor și facilităților pe care le pun la dispoziția clienților. Pentru a o fi în permanență o opțiune relevantă în rândul consumatorilor, este nevoie să respecți standardele pe care aceștia le așteaptă, dar și să aduci întotdeauna câte ceva nou, care le succede nevoile și dorințele. Citește acest articol și descoperă 3 facilități pe care le poți oferi clienților din hotelul tău!
-
Servicii și oferte personalizate nevoilor oaspeților
În afara facilităților convenționale, precum prezența produselor cosmetice la baie, a prosoapelor curate și halatelor de baie, în funcție de prețul pe care sunt dispuși clienții să-l plătească, poți include facilități customizate. În rândul acestora se numără un meniu personalizat pe gusturile oaspeților, sau pregătirea camerelor după preferințele clienților (cu șampanie, flori, baloane colorate, spre exemplu). De asemenea, pentru a demonstra că fiecare vizitator este primit ca la carte, poți oferi facilități speciale persoanelor cu dizabilități.
Pentru o administrare eficientă și lipsită de erori, poți alege implementarea unui soft de gestiune hotelieră. Sistemul este adaptat cerințelor operaționale ale industriei hoteliere, este ușor de folosit și are o mulțime de funcții care sprijină gestionarea mai simplă a tuturor nevoilor și solicitărilor clienților.
-
Facilități pentru copii
Facilitățile din hotelul tău trebuie să reflecte întotdeauna brandul și segmentul tău de clienți, însă poți fi flexibil din acest punct de vedere, astfel încât să fii pregătit să întâmpini principalele nevoi ale unei persoane. Prezența unor spații de joacă, a unui babysitter, a meniurilor speciale pentru cei mici sau chiar a activităților potrivite pentru copii sunt doar câteva exemple care îi pot determina pe părinți să aleagă locația ta pentru a-și petrece vacanța.
Totodată, în funcție de locația hotelului, le poți oferi copiilor servicii și produse adaptate vârstei lor. De exemplu, dacă ai hotelul la mare, o piscină pentru copii, cu tobogane și jucării de apă pot să-i bucure pe micii înotători.
-
Mai multe opțiuni pentru lenjerii, perne și saltea
Unele persoane au probleme de sănătate, alergii sau preferințe de neclintit, motiv pentru care poate fi nevoie să te pliezi pe nevoile acestora pentru a nu-i determina să aleagă alte hoteluri. O idee bună este să adaugi în oferta hotelului tău posibilitatea de a alege tipul de pernă, lenjerie și saltea, pentru ca oaspetele să se simtă ca acasă. Nu este nevoie să ai mai mult de 3 opțiuni pentru fiecare în parte.
De exemplu, lenjeria pe care o poți pune la dispoziția clienților poate fi din bumbac organic, satin sau material damasc, pernele pot fi din puf și pene de gâscă, din spumă cu memorie sau microfibră, iar salteaua poate fi cu arcuri sau cu spumă de memorie. Investiția în aceste facilități este considerabilă la început, însă se poate dovedi profitabilă pe termen lung.
Așadar, pentru a-i surprinde plăcut pe clienții care aleg să-și petreacă vacanța la hotelul tău sau pe cei care călătoresc în scop de business, poate fi util să introduci câteva facilități unice. Ia în considerare sfaturile din acest articol și analizează dacă variantele menționate se pot adapta specificului afacerii tale!