Cum alegi cea mai bună soluție software pentru optimizarea în supply chain

374
Cum alegi cea mai bună soluție software pentru optimizarea în supply chain

Ești antreprenor sau manager într-o companie de producție, logistică (3PL), curierat, distribuție, sănătate, retail sau e-commerce? Îți prezentăm în continuare cum să alegi o aplicație care să ți se potrivească și care să fie pentru tine cea mai bună soluție software dintre cele destinate unui management eficient al lanțului de aprovizionare (Supply Chain Management).

Vrei să planifici activitățile de producție? Alege un sistem MES

Optează pentru aplicații de tip MES – Manufacturing Execution System, care te ajută să planifici automat operațiile tehnologice, să elimini erorile și să reduci la jumătate timpii de lansare în producție. Vei obține o vizibilitate totală a activităților, sincronizarea stocurilor și coordonarea comenzilor de producție în funcție de strategia aleasă: MTO (Make To Order) sau MTS (Make To Stock). Asiguri predictibilitate și trasabilitate pentru activitățile pe care le desfășori pe acest segment al lanțului logistic.

Gestionezi depozite și stocuri? Utilizează un sistem WMS

Vei avea succes în managementul depozitelor și stocurilor dacă implementezi soluții software WMS – Warehouse Management System. Astfel, obții informații în timp real despre mărfurile, resursele materiale, spațiile de depozitare, resursele umane care activează în depozitul tău. Optimizezi fluxurile de lucru din spațiile de stocare și elimini complet teancurile de hârtii din activitățile curente. Prin implementarea sistemelor WMS poți să utilizezi noi tehnologii precum RFID, Pick by Light, Pick by Voice, Pick by Vision. 

Ai o firmă de distribuție sau curierat? Gestionează toate activitățile cu sistemul TMS

Implementează soluții informatice de tip TMS – Transport Management System, ca să gestionezi optim transporturile cu flota proprie sau cu vehicule închiriate. Vei reduce semnificativ costurile de transport și vei reuși să planifici eficient rutele după criteriile pe care le prioritizezi chiar tu. Fie că este vorba despre distribuție last mile, milk run sau între depozite, activitatea ta se îmbunătățește din punct de vedere logistic. Urmărirea transporturilor va fi mai simplă, iar raportarea și analiza comenzilor vor fi realizate în  timp real.

Obține dovada livrării coletelor și mărfurilor cu un sistem POD

Activitățile din domeniul livrărilor de mărfuri, materiale, colete sunt complexe, așa că ai nevoie de un sistem POD – Proof of Delivery, ca să colectezi în mod eficient date de pe teren și să comunici în timp real taskurile către șoferii de pe traseu. Prin soluții POD, dovada livrării coletelor și mărfurilor se realizează automat, fără să fie necesară instalarea de terminale mobile. Angajații tăi vor lucra cu o interfață intuitivă, operațională atât online, cât și offline. Aplicația POD poate fi utilizată și pentru emiterea de chitanțe și facturi pe teren, iar integrarea cu celelalte soluții software pentru supply chain se realizează rapid și eficient.

Produci sau comercializezi produse cu ambalaje returnabile? Gestionează-le eficient cu un sistem PMS

Managementul ambalajelor returnabile  (lădițe, navete, paleți, europaleți, containere ș.a.) poate fi realizat în mod automat prin aplicații PMS – Packaging Management System. Printr-un sistem eficient de gestionare a ambalajelor vei reuși să monitorizezi ambalajele returnabile utilizate pentru transportul  articolelor pe care le produci sau le comercializezi și să reduci cheltuielile cauzate de pierderile lor. Indiferent de volumul activității sau de varietatea tipurilor folosite, prin soluții software PMS beneficiezi de trasabilitatea completă a ambalajelor returnabile și poți să ai în orice moment date corecte despre situația acestora la nivelul firmei.

Alege sistemele de care ai nevoie pentru compania ta dintre soluțiile software pentru supply chain de la Axes Software, cea mai veche companie românească ce furnizează aplicații informatice pentru asigurarea unui management eficient al lanțului de aprovizionare. Vei identifica cele mai potrivite elemente pentru activitatea firmei tale în suita xTrack LMS (Logistics Management Suite), cu aplicații personalizate, ușor de integrat prin interfațare cu aplicații ERP și nu numai. Realizează un upgrade la sistemul informatic existent în compania ta, ca să-ți optimizezi activitatea în supply chain.